onsdag 25. juni 2014

Utstilling i september - jeg trenger tid til å male!

Jeg sliter litt med å finne tid til å male for tida. Vel, det handler kanskje mest om prioriteringer, jeg tar meg jo tid til å slappe av i sola om kveldene. I kveld, etter at ungene er i seng, skal jeg ta fram malesakene igjen, det lover jeg meg selv! Det er jo ikke feil å sitte ute og male!

Grunnen til at jeg har det så travelt, er det at jeg skal ha en utstilling i september. Jeg! Utstilling! Det er sprøtt å tenke på, og jeg lurer litt på om jeg har begitt meg ut på dypet, denne gangen. Men jeg må jo bare ta sjansen, syns jeg, det er ikke ofte man får slike muligheter!

Jeg har forresten jobbet med invitasjonen til utstillingen i september 2014. Her er et førsteutkast:



Her er en annen versjon, jeg syns det er litt vanskelig å se hva som er best, men jeg prøver meg fram:



Jeg lurer litt på om dette formatet er så lurt, det hadde kanskje vært bedre med et stående format, jeg får se hva de sier på galleriet, også. Dette med markedsføring er kanskje ikke min sterkeste side, men jeg har mange ideer, om å ha visittkort, med link til bloggen, kanskje med en slags logo, også... Vi får se hvor jeg ender opp. Det kan kanskje virke rart å snakke om markedsføring når jeg bare er en nybegynner, men jeg tenker langsiktig. Jeg tenker sånn at dette er en hobby jeg har lyst til å fortsette med lenge, uavhengig av om andre liker bildene eller ikke. Samtidig vil jeg jo også vise dem fram, for da kan jeg få feedback, og det lærer jeg av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar