fredag 12. september 2014

Amerikabesøk, konfirmasjon og tid for familie

For tida blir det lite malerier på meg.
 
Vi har fått amerikabesøk! Det vil si, det er foreldrene til mannen min som har selve besøket, men det er klart vi vil være med når vi får en langveisfarende til lille Haugesund! Det er altså fetteren til mannen min som kommer. I ettermiddag skal flere i familien samles, og så får vi se hva som blir planene i dagene som kommer. I morgen er det konfirmasjon, også, og det blir hyggelig. Konfirmasjon er jo en stor dag.
 
Det er tid for familie, med andre ord!
 
 
Jeg har jo tidligere hatt dilla på slektsgranskning, men det har ligget skrinlagt den siste tida. Det er så tidkrevende! Heldigvis er slektstreet fortsatt lagret på ancestry.com, selv om jeg ikke har vært aktiv der den siste tida. Dette er altså en hobby jeg kan gjenopplive når jeg vil, bare jeg får mer tid.
 
Jeg lurer jammen meg på om jeg skal skrive ut et lite slektstre til amerikabesøket vårt, jeg. Sånn i skikkelig "Alt for Norge"- stil! :) Jeg må se hva jeg kan få til.
http://home.ancestry.com/
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar