tirsdag 2. september 2014

Stressende dager

Akkurat nå har jeg noen stressende dager, og føler i grunnen ikke helt at jeg strekker til. Men jeg får gjøre det beste utav det! 

Når det gjelder utstillingen, kan jeg heldigvis bare slappe av og vente. For bildene er på plass i galleriet, stort sett, og det eneste jeg trenger å gjøre er å fjonge meg litt til på lørdag, og møte opp. Ja, og så bør jeg vel kanskje si velkommen, hvis det kommer noen. Jeg aner faktisk ikke hva man gjør på sånne åpninger, men det finner jeg vel fort nok ut av! :D

Her er nok en liten smakebit fra galleriet:


I forbindelse med utfordringen jeg har meldt meg på, Creative Every Day, bør jeg vel nevne at jeg ikke har vært så fryktelig kreativ i dag, bortsett fra at jeg har laget en oversikt over maleriene mine og prisene. Ja, og så har jeg laget en powerpoint, som beskriver en personlig "reise" jeg har hatt. Det ble ganske så kreativt, faktisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar