søndag 7. september 2014

Stemningsbilder fra utstillingen

Da er utstillingen min i gang! I går var hadde vi åpning av utstillingen, og åpen dag på kulturhuset. Det var en kjekk dag, og jeg ble overrasket over hvor mange som faktisk dukket opp! Jeg klarte å si noen få ord om maleriene mine og hvor glad jeg var for å få denne sjansen til å utstille dem. Og tida bare føyk avgårde!

Tulla vår og mormora sitter og ser på noen av bildene. Maleriet vi ser heter "Ambivalens"

Jeg ble glad for å høre at flere likte maleriene. Nå har jeg virkelig fått blod på tann for å male mer! I tillegg var det veldig koselig å besøke kafeen på kulturhuset, møte noen av kunsnerne som jobber der, og la ungene kose seg med teater og ansiktsmaling. Jeg fikk også med meg litt av blueskonserten før jeg måtte komme meg hjem igjen. Det ble en dag med mange opplevelser, med andre ord!

Full fart hele dagen, kanskje derfor jeg ikke er helt i fokus her! :D

Det var fantastisk å få se bildene på veggen i så flotte omgivelser, og belyst på en skikkelig måte. Her er noen flere bilder fra utstillingen, også noen få som jeg ikke har vist tidligere:


Lokalene var utrolig fine og maleriene fikk virkelig komme til sin rett!

"To for en" heter disse bildene, akryl på plate

Disse gikk som varmt hvetebrød, og jeg har faktisk fått bestilling på flere!

Jeg fikk skryt for bl.a. "Grønne tanker"


Jeg hoppet i taket for hver røde lapp jeg kunne sette på veggen!

Etter den første dagen hadde jeg fått mange opplevelser, og 7 solgte bilder. Det er jammen ikke verst for en nybegynner!

I dag forberedte jeg meg imidlertid på en rolig dag i galleriet, og hadde med meg både lesestoff og en god lunsj. Men boka fikk jeg nesten ikke lest i, for det kom flere innom på besøk. Og jeg fikk til og med solgt noen bilder i dag, også! I alt har jeg nå solgt 12 bilder, og det er jeg veldig fornøyd med! Her er dagens lunsj:

Dagens lunsj og ei bok jeg ikke fikk lest så mye i (boka anbefales, forresten)
 
Dagens arbeidsplass, eller rasteplass, om du vil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar