mandag 8. september 2014

Fra nybegynnerkurs til utstilling, blogg og egen facebookside!

"Isbildet": Det første bildet jeg malte på nybegynnerkurs hos Ellen Hegg i fjor.
Da jeg meldte meg på et nybegynnerkurs i oljemaling hos kunstneren Ellen Hegg i fjor på denne tida, hadde jeg ingen aning om at jeg skulle ende opp slik: At jeg fikk sånn maledilla at jeg til og med tok sjansen på å ha en egen utstilling! Jeg begynte også å skrive denne bloggen, sånn at jeg kunne vise noen av bildene mine og det jeg har holdt på med. Og nå har malingen faktisk blitt en hobby som jeg kommer til å fortsette med så lenge som jeg har mulighet til det. Det er jo ganske fantastisk, i grunnen!

Noen av bildene jeg har malt det siste året
Nå har jeg gått enda et steg til på veien for å markedsføre maleriene mine: Jeg har laget meg min egen facebookside, der jeg vil vise bildene mine. Akkurat som det tipses om i dette innlegget. Denne rykende ferske facebooksiden er kanskje ikke så avansert og omfattende akkurat nå for øyeblikket, men det tar seg opp etter hvert, tenker jeg!


Akkurat nå ser facebooksiden slik ut, men her kan det naturligvis skje store endringer!

På denne siden har jeg tenkt å presentere bildene mine, akkurat som her i bloggen, bare med mindre tekst, sannsynligvis. Og så kommer jeg jo til å linke til bloggen når jeg tenker at jeg har vettige innlegg. Jeg håper jeg klarer å bruke denne siden på en vettig måte, og at det ikke blir for mye å holde rede på med både blogg og facebookside. Og når nok et år har gått, kan det jo hende jeg har kommet enda lenger i forhold til denne hobbyen min. Det går i alle fall an å håpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar