mandag 11. august 2014

En liten oppdatering

I helga har jeg fått malt en del, litt fordi jeg har fått senebetennelse i en fot, og derfor ikke kan tråkke rundt så mye. Og da er det greit med en (relativt) stillesittende hobby! Dessverre fikk jeg ikke tatt noe foto av de to bildene jeg jobbet med, men det kommer etter hvert.

Jeg har også lagt inn noen flere bilder i sidene mine, slik at de blir lett å finne. Jeg fant forresten et par bilder som jeg ikke har vist i denne bloggen. Her har jeg to elefanter jeg har malt på helgekurs med Ellen Hegg. Ble ikke så fornøyd med fargene, det ble så grumsete, men det var min egen feil. Og det blå bildet har jeg lyst til å arbeide mer med, det virker litt uferdig. Det var i alle fall en veldig morsom teknikk, selv om den tok litt tid! Og elefanter er jo kule... :)

Elefant 1, kullstift og akryl, 50 x 50, etter Ellen Hegg

Elefant 2, kullstift og akryl, 50 x 50, etter Ellen Hegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar