søndag 31. august 2014

Malerier på veggen i galleriet!

For et år siden hadde jeg aldri trodd at dette skulle skje... I dag har vi endelig fått hengt opp bildene til utstillinga mi som starter neste helg! Det er så gøy!!! Naturligvis er jeg veldig spent, og det var kjempegøy å få se bildene på veggen! Jeg vil jo ikke avsløre alt ennå, men jeg har lyst til å vise noen bilder fra da mannen min og jeg hengte opp bildene i dag.

Her er ett av bildene mine, "To i verden", sammen med hammer og spiker!
Jeg syns lokalene, i Kopervik kulturhus, er nydelige. Galleriet har to rom, som er lyse og fine. Ellers ble jeg overrasket over at jeg har malt så mange bilder, over tretti bilder, det siste året! Nå skal det sies at ti av disse bildene er småbilder, men likevel er det jo ganske moro å se hvor inspirert jeg har vært i det siste! Og det er ingen tvil om at jeg har vært i en utforskningsfase, bildene er ganske så forskjellige. Om utstillingen har en rød tråd, er det kanskje bare jeg som ser den! 

Noen av bildene begynner å komme på plass!
Det er kjekt å se hvordan bildene faktisk gjør seg på veggen
Til slutt må jeg nesten vise noen bilder som er litt utypiske, kanskje, jeg har laget seks små barnebilder (15 x 15 cm) i forskjellige farger, og her er to av dem:

Morsomt å leke litt ved å male litt barnslig, også!


Dette var altså en liten smakebit, så langt.  Jeg kommer naturligvis til å vise flere av maleriene mine når utstillingen er godt i gang! Og jeg skal garantert prøve å få tatt noen bilder fra åpningen! Inntil videre, får alle som kikker innom ha en herlig søndagskveld!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar