torsdag 7. august 2014

Invitasjonen er klar!

Nå er ferien over for min del, høsten lurer seg fram med regnværet og Sildajazzen, og utstillingen min nærmer seg med stormskritt. Jeg har endelig lagt ut et arrangement facebook, så nå begynner alt å føles veldig så alvorlig!!! Tenk, jeg skal virkelig ha en utstilling i september! Jeg både gleder meg og gruer meg, for å være ærlig. Heldigvis har jeg fått positive kommentarer på facebook, da. Arrangementet er offentlig, så du kan lese der om du er "på face" eller ikke, og om du kjenner meg eller ikke!

Jeg har malt flere bilder siden sist, men jeg har ikke fått fotografert noen av dem. Jeg skal prøve å få lagt inn flere bilder ganske snart. Jeg må også få malt mer enn jeg har gjort den siste tida, ellers blir utstillinga svært så minimalistisk!

Akkurat nå tenker jeg litt på hvordan jeg kan skape blest om dette, kanskje lokalradioen eller ei lokalavis kan være interessert? Hm... Det er ikke lett å finne ut av ting som nybegynner! Vel, det viktigste for meg er at det kommer noen av dem jeg kjenner og er glad i! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar