torsdag 28. august 2014

Spent før utstillingen

Nå er det innspurt i forhold til utstillingen, jeg skal begynne å henge opp bildene i galleriet i helga. Og jeg er fryktelig spent! Jeg har malt mye i det siste, men har dessverre ikke tatt meg tid til å skrive så mye om det! Når utstillingen i Kopervik er godt i gang skal jeg få skrevet mer, og så vil jeg naturligvis legge inn masse bilder! Dette er jo noe av det største som jeg har fått være med på, på lenge, så det må dokumenteres og deles!
 
Jeg ble for ikke så lenge siden intervjuet av en lokal avis, som skal trykke det hele før utstillingen starter neste helg. I den forbindelse fikk jeg tatt et foto av meg med et av maleriene mine:
 
Jeg ser jammen litt stolt ut, gjør jeg ikke? Her er jeg og bildet "Grønne følelser"
Forresten har jeg fått sjansen til å bli med på en annen amatørutstilling, også, i oktober, på grendahuset i Kolnes! Det kan bli en travel høst og vinter, dette! :D
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar