mandag 18. august 2014

Kunstutfordring: Creative Every Day

Jeg har slengt meg på en bloggutfordring som jeg syntes virket veldig fin: Creative Every Day Challenge. Selv om jeg ikke får til å poste så mye i forhold til dette nå de første ukene, kan det jo hende at det tar seg opp på sikt.

   http://creativeeveryday.com/creative-every-day-challenge


Reglene er noe sånt som dette:
  • Det handler om kreativitet i sin videste forstand, ALT som er kreativt.
  • Jeg må ikke poste noe hver dag
  • Det kommer månedlige tema som kun er for inspirasjon og fokus til den som trenger det
Det skal bli gøy å ha noe sånt som motiverer ekstra i forhold til malingen, og kanskje også få en mulighet til kontakt med andre som liker å være kreative.

Temaet for august er forøvrig det ukjente, the Unknown. 



Du kan finne ut mer, ved å klikke på bildet, eller se her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar