lørdag 9. august 2014

Visittkort, gitt!

På kontoret mitt på jobben har jeg en bunke med visittkort som jeg aldri kommer på at jeg har. Nå er det visst utdaterte opplysninger på dem, også, så jeg må visst få meg nye. Som jeg også kan glemme å gi fra meg.

Nå har jeg imidlertid tenkt den lure tanken å lage personlige visittkort, som jeg kan gi ut på utstillingen, slik at folk kan få tak i meg hvis de vil. Ikke fordi jeg er så høy på meg selv nå, at jeg tror jeg kommer til å bli rent ned av folk som vil ha visittkortet mitt. Men fordi det er kjekt å ha - jeg har tenkt å holde på med malehobbyen min i lang tid framover, og da kan det komme godt med! En del av meg håper nok også på at jeg framstår som litt proffere med et sånt kort. Bare tull, så klart, men la nå meg beholde den livsløgnen.

Så får vi se om jeg husker å gi dem ut, da!

Jeg har faktisk putlet litt og laget visittkortet heeelt selv. Jeg er egentlig en novise i Publisher, men jeg klarte da å få til noe til slutt. Her er det litt brunrosa resultatet:


Såh, hva syns dere? Tjah, jeg ser at jeg godt kunne ha brukt litt svart skrift på teksten nederst., kanskje det hadde gitt kortet mer balanse. Men, kjære vene, det er jo bare et bittelite visittkort. Får være grenser for hvor mye jeg stresser med det! 

Som dere kanskje ser, har jeg stjelt overskriften min egen blogg. Det er jo ikke mitt eget design, egentlig, men jeg håper på tilgivelse for det. Jeg tenkte at "designet" ble gjenkjennelig, og at det var et pluss! Markedsføring er kanskje ikke min sterkeste side, men jeg tror på en ting i sånne sammenhenger: Fake it 'til you make it. :D

Men, nå får det være nok prokrastinering for i dag. Faktisk tror jeg at jeg må forandre litt på planene for i kveld. Jeg hadde tenkt å gå ut på byen og jazze litt, men jeg tror faktisk jeg velger bildene mine framfor bylivet, gitt. Så får jeg heller nyte et glass hvitvin og sette på litt jazz hjemme (as if... sannsynligvis glemmer jeg begge deler). Å sitte og male er ikke like friskt som å gå på byen, kanskje, men, det er en tid for alt, som de sier.. Og jeg må jo faktisk ha et godt knippe med malerier klare om noen få uker.... 

Såh.Jeg har en ide til et bilde der jeg skal lage struktur med tøylapper, ull og forskjellig strass... På tide å klippe, lime og male litt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar